05 October 2014

Feeling blue?

Hi there!

The stencil I used for making this card was still lying on my desk, begging to feel more ink :)

When a stencil speaks, you have to listen!


This time I masked straight lines, used 3 different shades of blue distress ink, and a new sentiment.

I will enter 2 challenges with this:

Case this sketch ~ sketch flipped upside down

&

Virginia's view challenge ~ CAS.



              


And yet another sentiment ... saved just for you!




Thanks so much for visiting me today!



14 comments:

maria f. said...

Fabby design!

Marjan said...

Wat maak je toch een mooie, strakke kaarten. Dat stencil is erg mooi als achtergrond voor je sentiment. Dat is ook al zo leuk, dank je wel!

Lynn said...

Oh I love your take on the sketch. Fabulous!

Nora Noll said...

Wow!! I love how you flipped the sketch on this one. Great colors and design!!

Anita in France said...

Love these blue swirls, Hannelie ... they're just gorgeous! Anita :)

Cheryl W. said...

What a wonderful design...and it could be done with many different stencils. Thanks so much, once again, for sharing your awesome creativity!

Sarah G said...

This is stunning, Hannelie! Love the rich blues and the sentiment is just perfect :)

Petra Swart said...

Ai vrou, ek het so mooi op datum gebly met my blogbesoeke, maar die naweek het ek nou weer twee of drie dae agter geraak!! Maar daar is niks so geskik soos 'n Sondagaand om gou in te haal nie, ne - en as mens dan nog 'n heerlike beker Horlicks met marshmallows daarin het, dan is dit net nog lekkerder, ne!!!
En hier het jy alweer 'n pragtige interpretasie van die CTS skets, vrou!!! Ek is mal oor jou stensil en die manier wat jy jou kleure aangebring het - dit lyk pragtig!! Die sentiment is eenvoudig net perfek so met die g wat so 'n mooi draai maak onder die blue!! Ek hou van die font van die blue en dat jy dit op foam tape gesit het. En weet jy waarvan hou ek nog en wat dink ek dra by tot die sukses van die kaartjie - die feit dat jy die vraagteken so op sy eie ook op 'n stukkie foam tape gesit het - as dit vas aan die blue was dink ek sou dit 'n groot verskil gemaak het en nie so treffend gewees het nie!! Dis weer 'n weldeurdagte en perfek uitgevoerde stukkie werk hierdie, vrou!!!

Groete

Connie MacFarlane said...

This is lovely! Great take on the sketch.

Deepti said...

This is awesome :) U can link this at ATCAS :) we have stencil as our code word !

Gerrina said...

Blauw is mijn favoriete kleur, dus met zo'n hele mooie kaart in blauw geniet ik hier weer!Groetjes, Gerrina
P.s. Het weer is hier nu regen, grijs en beetje zonneschijn afwisselend...dus niet zoveel meer buiten helaas...

wienerhoneymooners said...

LOVE your inking Hannelie!!!!

Leigh Penner said...

Oh, this looks amazing! Fabulous take on the sketch!

Kim S said...

An absolutely perfect mix of stencil, color and sentiment!